11 клас

Урок 7. Узагальнення й систематизація знань. Найвидатніші здобутки зарубіжної літератури 

Шановні випускники! Упродовж багатьох років ми ознайомилися з творчістю багатьох митців слова минулого та наших сучасників. Звісно, ми всі різні: зі своєрідним світосприйняттям, яскравою індивідуальністю та смаками.
 Зрозуміло , що захоплення та вподобання у нас різняться , нас цікавлять різні речі, нам подобаються  різні музика й література. Я пропоную створити своєрідну рекламу того письменника чи твору , що вас найбільше вразив чи найбільше вам сподобався.  
Завдання : створити рекламний колаж письменника чи твору. Оберіть найяскравіші епізоди з творів , найефектніших персонажів  (чи найцікавіші факти з життя автора). Створіть за обраною темою колаж і невеликий рекламний допис до нього,(7 - 8 речень) щоб продемонструвати молодшим школярам ваше ставлення до письменника, твору та спонукати прочитати цей твір. Можливо, ті, хто побачить ваш колаж , відкриє для себе цей твір чи цього митця.(зразок колажу)


 Успіхів ! 



Урок 6. Джон Грін "Провина зірок"


 Не тільки підлітки, а й більшість дорослих можуть повчитися у цих дітей «дорослості» і життєвої зрілості. Роман змушує задуматися, багатьох роман, безумовно, змусить поплакати - кожен зробить свій власний висновок і визначить вихід своїх почуттів по його прочитанні. Але абсолютно очевидно одне - цей роман може залишити байдужим тільки камінь.

Вивчаємо тему в такій послідовності:

Крок перший : подивитися буктрейлер.
https://drive.google.com/file/d/1ZLncWbgRqPlPRduu8757MbTeB4Eh3NQz/view?usp=sharing

Крок другий: прослухати презентацію. Щоб чути звук, треба презентацію завантажити!
https://drive.google.com/file/d/15meu-YfawzPuerf_bwRqD-UOl_FefVCE/view?usp=sharing

Крок третій : подивитися уривки кінофільму. 

1.  Зізнання у коханні

https://drive.google.com/file/d/1sXnjbz77fFL49ZoXkjxxjWU26M03uUA6/view?usp=sharing

2. Перший поцілунок.

https://drive.google.com/file/d/130ZW1sHwEbOjQo1eQy6aIq82UzG182Wx/view?usp=sharing

3. Репетиція похорону :


4.Лист Огастуса

5. Крок 4. Дати усну відповідь на запитання кросворду (автор В.Тирон)



6. Виконати домашнє завдання.  Увага! Під час виконання тестів не забувайте про доброчесність! Час обмежений. Крайній термін виконання - 7 травня!





Урок 5 . Тестування за повістю - притчею Хемінгуея "Старий і море"


Домашнє завдання . Прочитати книгу Майкла Гріна  "Провина зірок" (народився 1977 р.) Автор книжок для підлітків та молоді , відеоблогер. "Провина зірок" - розповідь про історію кохання невиліковно хворих юнака та дівчини .

https://www.youtube.com/watch?v=5S2O3gEydmI  - трейлер фільму "Провина зірок"








Урок 4 . Е.М. Хемінгуей. "Старий і море" - повість - притча про людину. 


    "Сила книжок Хемінгуея в чуйній і вимогливій людяності. У нього свій світ ... Його книжки не розслабляють , атмосферу в них не назвеш похмурою , бо їм притаманна напружена радість боротьби , боротьби за людину, яку можна вбити , але не можна здолати,"- пише дослідник творчості письменника Д.Затонський
Вивчаємо тему у такій послідовності:
Крок перший: переглянути відео про особистість Е.Хемінгуея.


Крок другий: переглянути експрес - урок "Е.Хемінгуей "Старий і море"" (автор К.Ніколенко)


Крок третій : прочитати повість Е. Хемінгуея "Старий і море" (с.188 - 205)

Крок четвертий : переглянути мультфільм О.Петрова (нагороджений премією "Оскар" в 2000 році) Характерною особливістю мультиплікатора є "техніка живого живопису", , причому малює він на склі масляними фарбами не тільки пензлем а й пальцями  Приємного перегляду !


Крок п'ятий: ознайомитись з інформацією на картці: 

Крок шостий : виконати домашнє завдання у робочому зошиті.(або на окремому аркуші А4) Сфотографувати, відправити учителю в приват . Крайній термін виконання - 23 квітня.







Урок 3 Габріель Гарсіа Маркес (1927-2014) – видатний колумбійський письменник , представник «магічного реалізму», лауреат Нобелівської премії 1982 року.

«Стариган з крилами» 
Більшість людей вірить в існування ангелів, провісників Божих, які охороняють людей. Принаймі теоретично. А чому б ангелові не з'явитися на землі? Поява ангела завжди вважалась найбільшим дивом . Як поставляться до дива - ангела сучасні звичайні люди ? Чи потрібні людям ангели?  Про це ми дізнаємось на уроці , познайомившись з новелою Г.Г. Маркеса "Стариган з крилами"
Вивчаємо тему у такій послідовності:
Крок перший: прочитати оповідання Г.Г. Маркеса "Стариган з крилами" (с.210 - 214) 

Крок другий: знайомство з письменником "Шлях до успіху"



Крок третій : Перегляньте відеоурок (автор К.Ніколенко)



Крок четвертий: Ознайомтесь з інформацією на картці.


Крок п'ятий "Діалог з текстом" (усно)


Хочеться вірити , що в душі сучасної людини все ж таки знайдеться місце для ангелів і що наш ангел повернеться. А мені хотілося б , щоб цей урок не пройшов безслідно. Щоб у ваших душах не згасав вогник милосердя , любові  до ближніх, щоб ви завжди відчували крила за спиною. Щоб ваші ангели - охоронці завжди вас оберігали! 
Переглянути відео



Крок шостий . Домашнє завдання. Увага ! Виконання тестів обмежено в часі. Не починайте виконувати роботу, не вивчивши тему! Сесія закриється 17 квітня о 14 годині!
(Це крайній термін виконання)

https://www.classtime.com/code/G273MN













Урок 2. Модерністське зображення трагедії Голокосту в поезії Пауля Целана "Фуга смерті"

Творчість Пауля Целана невідривно пов'язана із його власним життєвим шляхом , долею його родини, долею його багатостраждального народу. Єврей, який писав виключно німецькою мовою. Таємнича і дивна постать . Надзвичайно освічений, чутливий і витончений естет, водночас люблячий син , що втратив батьків у пекельному вогні війни, бранець примусових фашистських таборів і Поет

Вивчаємо поезію Пауля Целана "Фуга смерті" у такій послідовності.

Крок перший: ознайомитися з матеріалами підручника Виразно прочитати вірш "Фуга смерті" (с. 176-180)

Крок другий. Перегляньте Відеоурок.

Крок третій. Перегляньте відеопрезентацію.(Автор Л. Юлдашева )
https://drive.google.com/file/d/1qMntl7fpr0RqZMVha9Ym-AOSiJ7eNGya/view?usp=sharing


Крок четвертий . Ознайомитися з інформацією на 
https://drive.google.com/file/d/1-B-5X3cH6iY3I9LQHypjV4WIYkJiYJoV/view?usp=sharing

Крок п'ятий . Домашнє завдання. Дати розгорнуту відповідь на запитання . Чому твір"Фуга смерті" Пауля Целана  став емблемою Другої світової війни? (завдання надрукувати у VORD, надіслати учителю у "приват" (об'єм - 20 рядків , шрифт - 12. )

Немає коментарів:

Дописати коментар