Урок 9. Підсумкова контрольна робота.
Крайній термін виконання - 22 травня (п'ятниця)
Урок 8. Корнелія Функе "Чорнильне серце"
«Про письменників зазвичай думають, що вони вже давно померли, і не
здогадуються, що їх можна зустріти десь на вулиці чи в крамниці»,—
вустами свого персонажа говорить Корнелія Функе — одна з найвідоміших
дитячих письменниць Німеччини. Вона й справді жива-живісінька і мешкає в
Каліфорнії (США), де творить фантастичні історії, які обожнюють її юні
читачі. Функе можна зустріти в крамниці чи на вулиці, проте найкращим
доказом її існування є книжки, які виходять щороку Про неї та її книгу - наш урок.
Вивчаємо тему в такій послідовності. (роман ви уже прочитали!)
Крок перший. Подивитися і послухати презентацію (щоб почути звук, презентацію треба завантажити) Слайди - Бородіна Н.
Крок другий. Прочитати інформацію на картці.
Крок третій . Подивитися кінофільм "Чорнильне серце", порівняйте зі змістом роману - фентезі Корнелії Функе. (усно)
Крок п 'ятий . Виконати тестові завдання .
Крайній термін виконання - 12 травня.
Урок 7 . Айзек Азімов "Фах"
1. Виконати тестові завдання (сьогодні , 28 квітня)
https://www.classtime.com/code/V3EYQK
2. Домашнє завдання . Прочитати книгу Корнелії Функе "Чорнильне серце" (з мережі Інтернет) Крайній термін - 5 травня (вівторок)
Урок 6 . Сучасна література . Айзек Азімов "Фах"
Урок 6 . Сучасна література . Айзек Азімов "Фах"
На уроці ми зазирнемо в далеке майбутнє , створене американським письменником Айзеком Азімовим; проаналізуємо його , спробуємо визначити позитивні і негативні риси майбутнього , і , можливо, у нас виникне бажання переглянути наше сьогодення , змінити своє ставлення до сучасності.
Вивчаємо тему в такій послідовності:
Крок перший. Згадайте, які твори відносять до науково - фантастичних? Наукова фантастика - різновид художньої літератури , основною темою якої є дослідження й прогнозування наслідків досягнень науково - технічної думки . Сюжети таких творів побудовано зазвичай на певному науковому припущенні. Змальовуючи фантастичні картини майбутнього , письменники - фантасти , як правило, розкривають реальні проблеми сучасного суспільства. Найкращі твори наукової фантастики порушують вагомі морально - філософські питання. До таких належать книжки Г. Уеллса . Бєляєва, Азімова, Шеклі, братів Стругацьких та ін.
Крок другий. Це цікаво знати. Переглянути відео про передбачення Айзека Азімова.
Крок третій. Переглянути відеоурок. (Мухін В.О.)
Крок четвертий . Прочитати за підручником с. 241 - 253. (повість "Фах" !)
Крок п'ятий . Уважно прочитати інформацію на картках (Н.Гіренко)
Крок п'ятий. Виконати домашнє завдання. Розгадати кросворд і анаграми.(Н.Гіренко) Письмово у зошиті. Сфотографувати і відправити учителю в приват.
Крайній термін виконання - вівторок 28 квітня.
Урок 5. Контрольна робота з теми "Світова новела"
Крайній термін виконання: 7-А і 7-В -22 квітня (середа) , 7-Б - 24 квітня (п'ятниця) - за розкладом уроків.
Урок 4 . Втілення ідеї моральної справедливості у новелі Рюноске Акутагава "Павутинка"
Новела Р.Акутагава має фантастичний характер, проте проблеми її є вічними для всіх часів існування людства . Отже , не для цікавості чи задоволення описав потойбічний світ автор, а говорить щось дуже важливе про світ і людину. Сьогодні ми з вами повинні розкрити філософський зміст новели , закодований у цікавій розповіді.
Вивчаємо тему у такій послідовності:
Крок перший. Емоційне введення до уроку. Подорож до Японії.
Крок другий . Прочитати новелу - притчу Р. Акутагави "Павутинка" (с.235 - 237) або прослухати аудіокнигу.
Крок третій Прослухати відеопрезентацію про життя, творчість Р.Акутагава, аналіз новели "Павутинка" (натисніть на посилання, відкриється презентація, потім натисніть "завантажити", після завантаження - перегляд презентації )
https://drive.google.com/file/d/1GvnjpiW7ZCaX2eV8OG_hKwJwkQrp-uoM/view?usp=sharing.
https://drive.google.com/file/d/1GvnjpiW7ZCaX2eV8OG_hKwJwkQrp-uoM/view?usp=sharing.
Крок п'ятий .Вивчити інформацію на картці. Переписати у робочий зошит.
https://drive.google.com/file/d/1-VXLT0xlmaKG-9UzdsyyP8w9NptrNsSx/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1-VXLT0xlmaKG-9UzdsyyP8w9NptrNsSx/view?usp=sharing
Виконати домашнє завдання. Сфотографувати , відправити у приват.
https://drive.google.com/file/d/1Lri9XhxVvW6YvUL1eYWoDsBDjomNFLXo/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1Lri9XhxVvW6YvUL1eYWoDsBDjomNFLXo/view?usp=sharing
Крайній термін виконання - 21 квітня.
Любі семикласники! Продовжуємо навчатися дистанційно! Наступна тема : "О.Генрі - майстер новели. Моральні цінності в новелі "Дари волхвів"" Урок 1.
Вивчаємо тему в такій послідовності.
Вправа перша. Переглянути відео - мінірозповідь про О.Генрі.
Вправа третя. Переглянути відеоурок
Вправа четверта. Ознайомитися з інформацією на картці. Виписати у зошити і вивчити правило "новела"
Інформаційна картка
Вправа п'ята . Виконати тестові завдання за новелою "Дари волхвів"
Урок 2. Новела О.Генрі "Останній листок" - гімн людині, котра здатна на самопожертву заради ближнього
Вправа перша: переглянути відеоурок.
Вправа друга : Прочитати новелу О.Генрі "Останній листок" (с. 213- 219)
Вправа третя: Ознайомитись зі змістом інформаційної картки (усно)
Вправа четверта : послухати пісню.
Вправ четверта: виконати домашнє завдання, відправити учителю в приват.
Урок 3 Фантастичний сюжет новели Герберта Уеллса "Чарівна крамниця"
Незвичайне поруч. Варто подивитися уважніше довкола, прислухатись. Відкривши книги англійського письменника Герберта Уеллса , ви здійсните міжпланетні польоти, подорожуватимете Місяцем, прямуватимете за героями земними просторами і відчуватимете себе частиною Всесвіту . А сьогодні ми відкриємо двері казкової крамниці, щоб познайомитися з Гербертом Уеллсом і з чарівною пригодою, яка сталася на вулиці Ріджен- Стріт.
Крок перший. Чи любите ви дива? Чи хотіли б ви побувати в чарівній крамниці?
Крок другий. Перегляньте відеоурок з теми.
Крок третій. Прочитати новелу чарівна крамниця (с. 223- 232) або послухати аудіокнигу.
Крок четвертий. Перепишіть "Паспорт твору у робочий зошит"https://drive.google.com/file/d/1Pm1ZvGOE1C-2fJrGqSD9Kq5NOeyd15_R/view?usp=sharing
Крок п'ятий. Виконати домашнє завдання. Увага! Виконання тестових робіт обмежено в часі. Не починайте виконувати роботу, поки не ознайомитесь з усіма матеріалами !https://www.classtime.com/code/K666M7
Немає коментарів:
Дописати коментар