До уваги шестикласників! Продовжуємо навчатись дистанційно!
Урок 11 Підсумкова контрольна робота. (Н.Гіренко)
Крайній термін виконання - 22 травня.
Урок 10. Перемога добра над злом у повісті Астрід Ліндгрен "Міо, мій Міо"
Вивчаємо тему в такій послідовності.
Крок перший. Подивитися і прослухати презентацію (Щоб з 'явився звук, презентацію треба завантажити)
https://drive.google.com/file/d/1crQmyMU-TKIIXadZx3tyhaNeX3SHCdm1/view?usp=sharing
Крок другий. Прочитати за підручником с. 226 - 236. (відомості про Астрід Ліндгрен і уривки з твору).
Крок третій . Подивитися кінофільм.
https://drive.google.com/file/d/1KJUFiiq7kNHs0h9sMZoUE685MLlJNqmd/view?usp=sharing
Крок четвертий. Дати усну відповідь на запитання.
https://drive.google.com/file/d/1g8B_PbgVPO_I4X06Efy2ipnPhaewzABa/view?usp=sharing
Крок п'ятий. Виконати тестові завдання.
https://www.classtime.com/code/R77K74
Крайній термін виконання - 12 травня. Успіхів!
Урок 9. Роберта Шеклі "Запах думки". Утвердження сили людського розуму в оповіданні.
"Кожна наша думка буквально творить наше майбутнє,"- говорить американська письменниця , авторка книг "Допоможи собі сам" Луїза Хей. Читаючи оповідання Р.Шеклі "Запах думки", не можна не погодитися з цим твердженням. Його герой Кліві зусиллям думки та за допомогою своєї спостережливості розгадав таємницю незнайомої планети і став діяти за її правилами , врятувавши таким чином собі життя. Щоразу потрапляючи в надзвичайну ситуацію, коли , здавалося б, виходу ніякого немає , Кліві зосереджується, включає творчу уяву і - перемога!
Вивчаємо тему в такій послідовності.
Крок перший. Прочитати оповідання Роберта Шеклі "Запах думки" (с. 218 - 224)
Крок другий . Переглянути відеоурок.
https://drive.google.com/file/d/1rx1Fq2RdeIKNqUFqd14pk4lwNElo5FgW/view?usp=sharing
Крок третій. Познайомся зі змістом робочих карток (О. Залізницька).
Дай усні відповіді на запитання ! Розгадай кюар - коди, повтори правила з теорії літератури https://drive.google.com/file/d/1LTkMnI5QiimxJvK9iwT2MVIV7-RidBJh/view?usp=sharing
Крок перший. Подивитися і прослухати презентацію (Щоб з 'явився звук, презентацію треба завантажити)
https://drive.google.com/file/d/1crQmyMU-TKIIXadZx3tyhaNeX3SHCdm1/view?usp=sharing
Крок другий. Прочитати за підручником с. 226 - 236. (відомості про Астрід Ліндгрен і уривки з твору).
Крок третій . Подивитися кінофільм.
https://drive.google.com/file/d/1KJUFiiq7kNHs0h9sMZoUE685MLlJNqmd/view?usp=sharing
Крок четвертий. Дати усну відповідь на запитання.
https://drive.google.com/file/d/1g8B_PbgVPO_I4X06Efy2ipnPhaewzABa/view?usp=sharing
Крок п'ятий. Виконати тестові завдання.
https://www.classtime.com/code/R77K74
Крайній термін виконання - 12 травня. Успіхів!
Урок 9. Роберта Шеклі "Запах думки". Утвердження сили людського розуму в оповіданні.
"Кожна наша думка буквально творить наше майбутнє,"- говорить американська письменниця , авторка книг "Допоможи собі сам" Луїза Хей. Читаючи оповідання Р.Шеклі "Запах думки", не можна не погодитися з цим твердженням. Його герой Кліві зусиллям думки та за допомогою своєї спостережливості розгадав таємницю незнайомої планети і став діяти за її правилами , врятувавши таким чином собі життя. Щоразу потрапляючи в надзвичайну ситуацію, коли , здавалося б, виходу ніякого немає , Кліві зосереджується, включає творчу уяву і - перемога!
Вивчаємо тему в такій послідовності.
Крок перший. Прочитати оповідання Роберта Шеклі "Запах думки" (с. 218 - 224)
Крок другий . Переглянути відеоурок.
https://drive.google.com/file/d/1rx1Fq2RdeIKNqUFqd14pk4lwNElo5FgW/view?usp=sharing
Крок третій. Познайомся зі змістом робочих карток (О. Залізницька).
Дай усні відповіді на запитання ! Розгадай кюар - коди, повтори правила з теорії літератури https://drive.google.com/file/d/1LTkMnI5QiimxJvK9iwT2MVIV7-RidBJh/view?usp=sharing
Крок четвертий. Виконати домашнє завдання .
https://drive.google.com/file/d/1xP76yZTNFQe6OITDOJ0sjZgK9XrxgiNt/view?usp=sharing
Крайній термін виконання - 4 травня.
Урок 8. Образ Тома. "Новела "Усмішка""
Крайній термін виконання: 6-А -28 квітня. 6-Б -27 квітня (за розкладом уроків)
Урок 7 Рей Бредбері . Новела "Усмішка". Знищення природи, цивілізації і культури як наслідок бездуховного науково - технічного прогресу .
Розпочинаємо вивчення нової теми «Образ майбутнього в літературі». Всі ми мріємо про щасливе майбутнє, про те, якими будуть наш світ і наше життя через багато років. Про яке майбутнє для себе та нашої планети мрієте ви?
Мріяли про це й письменники-фантасти. Усвідомлюючи помилки людства в сучасному світі, вони не стоять осторонь сучасних проблем, намагаються застерегти світ від занепаду і створюють на сторінках своїх творів моторошні картини майбутнього. З одним із таких творів видатного американського письменника-фантаста Рея Дугласа Бредбері ми сьогодні й познайомимося. Маємо почути голос автора та з’ясувати, з якою метою він створює такий світ, проти чого застерігає
Вивчаємо тему у такій послідовності :
Крок перший : познайомитись з особистістю Рея Бредбері. Прочитати у підручнику с. 208 - 209.
Крок другий: прочитати новелу "Усмішка" с. 211 - 215.
Крок третій: записати у зошити правила із теорії літератури:
Новела (з італійської - новина) - невеликий за обсягом прозовий твір з динамічним, напруженим сюжетом і неочікуваним фіналом.
Фантастика - (фр. той, що не існує, грец. — мистецтво уявляти) — це спосіб художнього творення, в основі якого лежить нереальне, уявне, чарівне, неприродне.
Крок четвертий :переглянути відеоурок:
Крок п'ятий : короткометражний кінофільм "Усмішка"
Крок шостий : виконати домашнє завдання на картках (автор Н.Гіренко)
Перша картка : розгадати анаграми. (пояснити слова усно)
Друга картка: розгадати кросворд. Записати відповіді у зошит.
Крайній термін виконання - 24 квітня! (до 14 години)
Урок 6. Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша Джанні Родарі "Листівки з видами міст"
Просто мандрувати - це нудно, а от мандрувати з метою - це захоплююче й корисно. (Джанні Родарі)У сучасному світі новітніх технологій й Інтернету поштові листівки як засіб спілкування , повідомлення чи як сувенір дещо втратили свою популярність . Італійський письменник Дж. Родарі зумів у поетичній формі показати широту світу , його розмаїття та різнобічні проблеми. І сьогодні ми помандруємо в сонячну Італію - колиску європейської культури.
Вивчаємо тему в такій послідовності:
Крок перший : Переглянути відеоурок. (Болгаріна І. С.)
https://drive.google.com/file/d/17TQo0hKg-tn_W3blV61GC2pEf59aQsWf/view?usp=sharing
Крок другий: прочитати с. 202- 203
Крок третій : виразно читати поезію Джанні Родарі "Листівки з видами міст" (с . 203 - 204)
Крок третій : Проглянути відеопрезентацію.
https://drive.google.com/file/d/10T5UnrzIFPwCjLZgnRWawwjE6QqcFMDb/view?usp=sharing
Крок четвертий : Виконати домашнє завдання: .Створити листівку з видами міст, якими ви подорожували, у будь - якому форматі (ворд , презентація, колаж із фото ваших подорожей (Миколаївщина, Україна, краєвиди сіл , селищ , міст і містечок...) Ця листівка може бути створена вашими руками (аплікація, малюнок! і т д. ) Ваша фантазія і, звичайно ж , можливості!
Крок п'ятий : сфотографувати роботу, передати учителю в приват. Після карантину обов'язково принести листівку до школи !!!
Крайній термін виконання - 17 квітня. Успіхів!
До уваги шестикласників! Продовжуємо навчатись дистанційно!
Урок 3.
Вправа . Написати власне хоку. Записати у робочий зошит. (Домашня робота Написання власного хоку)
Вправа третя (за бажанням намалювати ілюстрацію до власного хоку)
Вправа четверта .Сфотографувати роботу. Відправити учителю в приват (VIBER) До 03.04. 2020 року!
Урок 4. Ідея любові до батьківщини у вірші Роберта Бернса "Моє серце в верховині"
Любіть свою Батьківщину не за те, що вона велика, а за те, що своя .(Сенека)
Від часів сивої давнини люди мріяли про справедливе, розумне, вільне , щасливе суспільство, мріяли про людину, яка буде красивою і зовнішньо , і внутрішньо, але за це треба було боротися.
По - своєму боровся за щасливе життя людей і шотландський поет Роберт Бернс , із життям і творчістю якого ви сьогодні познайомитеся.
Крок перший. Відкрийте зошити із зарубіжної літератури, покладіть поряд підручник, уважно слухаємо відеоурок, який веде Болгаріна І.А. Виконуйте завдання учителя.
Крок другий. Прогляньте виразне читання поезії Р.Бернса "Моє серце в верховині"
Крок третій. Домашнє завдання.
1.Вивчити напам'ять вірш "Моє серце в верховині"(розкажете у класі після карантину !!!)
2. Виконати тестові завдання. (Обов'язково!) Перейдіть за посиланням.
3. Виконати завдання № 4 з відеоуроку. (за бажанням. Це завдання - ігри)
Крайній термін виконання: 6-А на вівторок! 6-Б на понеділок ! (за розкладом уроків)
Бажаю успіхів!!!
Урок 5
Тема "Генрі Лонгфелло "Пісня про Гайявату. Розділ "Люлька згоди"
Любі шестикласники. Продовжуємо навчатись дистанційно.
Знайомимось з темою у такій послідовності.
Крок перший: прочитати за підручником с. 197-201.
Крок другий. Переглянути відеоурок. Записати у робочий зошит з відеоуроку : поема, тема, ідея, риси характеру Гайявати. (домашнє завдання з відео - не ваше)
Крок третій. Послухати аудіокнигу "Люлька згоди"
Крок четвертий. Подивитись уривок з кінофільму.
Крок п' ятий . Виконати домашнє завдання. Увага! Виконання тестів обмежено часом. Не переходити за посиланням, поки не вивчили теми. Обов'язкова послідовність! Термін виконання - п'ятниця (за розкладом)
https://www.classtime.com/code/Q36RRP
Немає коментарів:
Дописати коментар