Блог учителя зарубіжної літератури Варяник Олени Миколаївни

Сторінки

  • Головна сторінка
  • Про мене
  • 6 клас
  • 7 клас
  • 8 клас
  • 9 клас
  • 11 клас

6 клас


До уваги шестикласників! Продовжуємо навчатись дистанційно!




 Урок 11 Підсумкова контрольна робота. (Н.Гіренко)

https://drive.google.com/file/d/1CecBpSXYN9VYJ_2K0RTDGHcgAq9FwkYl/view?usp=sharing
Крайній термін виконання - 22 травня.







Урок 10. Перемога добра над злом у повісті Астрід Ліндгрен "Міо, мій Міо"
Вивчаємо тему в такій послідовності.
Крок перший. Подивитися і прослухати презентацію (Щоб з 'явився звук, презентацію треба завантажити)
https://drive.google.com/file/d/1crQmyMU-TKIIXadZx3tyhaNeX3SHCdm1/view?usp=sharing

Крок другий. Прочитати за підручником с. 226 - 236. (відомості про Астрід Ліндгрен і уривки з твору).

Крок третій . Подивитися кінофільм. 
https://drive.google.com/file/d/1KJUFiiq7kNHs0h9sMZoUE685MLlJNqmd/view?usp=sharing 

Крок четвертий. Дати усну відповідь на запитання.
https://drive.google.com/file/d/1g8B_PbgVPO_I4X06Efy2ipnPhaewzABa/view?usp=sharing

Крок п'ятий. Виконати тестові завдання. 
https://www.classtime.com/code/R77K74
Крайній термін виконання - 12 травня. Успіхів!







Урок 9.  Роберта Шеклі "Запах думки". Утвердження сили людського розуму в оповіданні. 
"Кожна наша думка буквально творить наше майбутнє,"- говорить американська письменниця , авторка книг "Допоможи собі сам" Луїза Хей. Читаючи оповідання Р.Шеклі "Запах думки", не можна не погодитися з цим твердженням. Його герой Кліві зусиллям думки та за допомогою своєї спостережливості розгадав таємницю незнайомої планети і став діяти за її правилами , врятувавши таким чином собі життя. Щоразу потрапляючи в надзвичайну ситуацію,  коли , здавалося б, виходу ніякого  немає , Кліві зосереджується, включає творчу уяву і - перемога!  

Вивчаємо тему в такій послідовності.
Крок перший.  Прочитати оповідання Роберта Шеклі "Запах думки" (с. 218 - 224)
Крок другий . Переглянути відеоурок.
https://drive.google.com/file/d/1rx1Fq2RdeIKNqUFqd14pk4lwNElo5FgW/view?usp=sharing

Крок третій. Познайомся зі змістом робочих карток (О. Залізницька). 
Дай усні відповіді на запитання ! Розгадай кюар - коди, повтори правила з  теорії літератури https://drive.google.com/file/d/1LTkMnI5QiimxJvK9iwT2MVIV7-RidBJh/view?usp=sharing


Крок четвертий. Виконати домашнє завдання .
https://drive.google.com/file/d/1xP76yZTNFQe6OITDOJ0sjZgK9XrxgiNt/view?usp=sharing

Крайній термін виконання  - 4 травня.



Урок 8. Образ Тома. "Новела "Усмішка""

Крайній термін виконання: 6-А -28 квітня. 6-Б -27 квітня (за розкладом уроків) 



Урок 7 Рей Бредбері . Новела "Усмішка". Знищення природи, цивілізації і культури як наслідок бездуховного науково - технічного прогресу .

Розпочинаємо вивчення нової теми «Образ майбутнього в літературі». Всі ми мріємо про щасливе майбутнє, про те, якими будуть наш світ і наше життя через багато років. Про яке майбутнє для себе та нашої планети мрієте ви?

Мріяли про це й письменники-фантасти. Усвідомлюючи помилки людства в сучасному світі, вони не стоять осторонь сучасних проблем, намагаються застерегти світ від занепаду і створюють на сторінках своїх творів моторошні картини майбутнього. З одним із таких творів видатного американського письменника-фантаста Рея Дугласа Бредбері ми сьогодні й познайомимося. Маємо почути голос автора та з’ясувати, з якою метою він створює такий світ, проти чого застерігає

Вивчаємо тему у такій послідовності :
Крок перший : познайомитись з особистістю Рея Бредбері. Прочитати у підручнику с. 208 - 209.
Крок другий: прочитати новелу "Усмішка" с. 211 - 215.

Крок третій: записати у зошити правила із теорії літератури:

Новела (з італійської - новина) - невеликий за обсягом прозовий твір з динамічним, напруженим сюжетом і неочікуваним фіналом. 

Фантастика -  (фр. той, що не існує, грец. — мистецтво уявляти) — це спосіб художнього творення, в основі якого лежить нереальне, уявне, чарівне, неприродне.

Крок  четвертий :переглянути відеоурок: 

https://drive.google.com/file/d/1Qc8J6pWM7xIwUXNatakTEBapm8EteXfA/view?usp=sharing




Крок п'ятий : короткометражний кінофільм "Усмішка"

https://drive.google.com/file/d/1SjfmFmQH0WB9DhY7plnDjpZchEx_hmwQ/view?usp=sharing


Крок шостий : виконати домашнє завдання  на картках (автор Н.Гіренко)
Перша картка : розгадати анаграми. (пояснити слова усно)
Друга картка: розгадати кросворд. Записати відповіді у зошит.




Крайній термін виконання - 24 квітня! (до 14 години)





Урок 6.  Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша Джанні Родарі "Листівки з видами міст"

Просто мандрувати - це нудно, а от мандрувати з метою - це захоплююче й корисно. (Джанні Родарі)
У сучасному світі новітніх технологій  й Інтернету поштові листівки як засіб спілкування , повідомлення чи як сувенір дещо втратили свою популярність . Італійський письменник Дж. Родарі зумів у поетичній формі показати широту світу , його розмаїття та різнобічні проблеми. І сьогодні ми помандруємо в сонячну Італію - колиску європейської культури.

Вивчаємо тему в такій послідовності:
Крок перший : Переглянути відеоурок. (Болгаріна І. С.)
https://drive.google.com/file/d/17TQo0hKg-tn_W3blV61GC2pEf59aQsWf/view?usp=sharing

Крок другий: прочитати с. 202- 203

Крок третій : виразно читати поезію Джанні Родарі "Листівки з видами міст" (с . 203 - 204)

Крок третій : Проглянути відеопрезентацію.
https://drive.google.com/file/d/10T5UnrzIFPwCjLZgnRWawwjE6QqcFMDb/view?usp=sharing


Крок четвертий : Виконати домашнє завдання:  .Створити листівку з видами міст, якими ви подорожували, у будь - якому форматі  (ворд , презентація, колаж  із фото ваших подорожей (Миколаївщина, Україна, краєвиди сіл , селищ , міст і містечок...)  Ця листівка може бути створена вашими руками (аплікація, малюнок! і т д. ) Ваша фантазія і, звичайно ж , можливості!
Крок п'ятий : сфотографувати роботу, передати учителю в приват. Після карантину обов'язково принести листівку до школи !!! 
Крайній термін виконання - 17 квітня. Успіхів!




До уваги шестикласників! Продовжуємо навчатись дистанційно!
Урок 3.
Вправа . Написати власне хоку. Записати у робочий зошит. (Домашня робота  Написання власного хоку)
Вправа третя (за бажанням  намалювати ілюстрацію до власного хоку)
Вправа четверта .Сфотографувати роботу. Відправити учителю в приват (VIBER) До 03.04. 2020 року!


Урок 4. Ідея любові до батьківщини у вірші Роберта Бернса "Моє серце в верховині"

Любіть свою Батьківщину не за те, що вона велика, а за те, що своя .(Сенека)
Від часів сивої давнини люди мріяли про справедливе, розумне, вільне , щасливе суспільство, мріяли про людину, яка буде красивою і зовнішньо , і внутрішньо, але за це треба було боротися.
По - своєму боровся за щасливе життя людей і шотландський поет Роберт Бернс , із життям і творчістю якого ви сьогодні познайомитеся.

Крок перший. Відкрийте зошити із зарубіжної літератури, покладіть поряд підручник, уважно слухаємо відеоурок, який веде Болгаріна І.А. Виконуйте завдання учителя.

https://drive.google.com/file/d/1oBzQAZE-5n6vEVUJEJnOsPaxTziWnjSe/view?usp=sharing

Крок другий. Прогляньте виразне читання поезії Р.Бернса "Моє серце в верховині"
https://drive.google.com/file/d/1cA-gwLzA7Idk75t8-ixZNAqZakfP4wj_/view?usp=sharing

Крок третій. Домашнє завдання.
1.Вивчити напам'ять вірш "Моє серце в верховині"(розкажете у класі після карантину !!!)

2. Виконати тестові завдання. (Обов'язково!) Перейдіть за посиланням.

https://forms.gle/hmG5dWfMAciejtx86

3. Виконати завдання № 4 з відеоуроку. (за бажанням. Це  завдання - ігри) 

Крайній термін виконання: 6-А на вівторок! 6-Б на понеділок ! (за розкладом уроків)

Бажаю успіхів!!!




Урок 5 

Тема "Генрі Лонгфелло "Пісня про Гайявату. Розділ "Люлька згоди"
Любі шестикласники. Продовжуємо навчатись дистанційно.

Знайомимось з темою у такій послідовності.
Крок перший: прочитати за підручником с. 197-201.

Крок другий. Переглянути відеоурок. Записати у робочий зошит  з відеоуроку : поема, тема, ідея, риси характеру Гайявати. (домашнє завдання з відео -  не ваше) 
https://drive.google.com/file/d/1ulSVjJZ7yrCJEVPVuT0vzSLTBuGpyx4D/view?usp=sharing

Крок третій. Послухати аудіокнигу "Люлька згоди"
https://drive.google.com/file/d/16fjNo-l87b2VXxGMFdfeaXgZrD24S7RG/view?usp=sharing

Крок четвертий. Подивитись уривок з кінофільму.
https://drive.google.com/file/d/1RW8nQpUgYv50eM9tICuviHizDtOXUFEF/view?usp=sharing

Крок п' ятий . Виконати домашнє завдання.  Увага! Виконання тестів обмежено часом.  Не переходити за посиланням, поки не вивчили теми. Обов'язкова послідовність! Термін виконання - п'ятниця (за розкладом)
https://www.classtime.com/code/Q36RRP


Надіслати електронною поштоюОпублікувати в блозіПоділитися в XОпублікувати у FacebookПоділитися в Pinterest

Немає коментарів:

Дописати коментар

Головна сторінка
Підписатися на: Дописи (Atom)

Про мене

Варяник Олена Миколаївна
Дивитися мій повний профіль

Архів блогу

  • ▼  2020 (1)
    • ▼  березня (1)
      • Дистанційне навчання. Зарубіжна література. 5-11 к...
Тема "Венеціанське вікно". На платформі Blogger.